Dari Meja Admin JELITASARA,  Koleksi Video JELITASARA

Butik Tudung Ekslusif JELITASARA Bangi Gateway ‘Grand Opening’

team JS

Alhamdulillah..kita semua sudah pun da berada di tahun 2014.. syukur sangat2 sebab, JelitaSARA masih lagi terus mendapat tempat di hati peminat setia JS.. 🙂

Pada 25/12/13 lepas, JelitaSARA mengembangkan sayap cawangan butiknya di Bandar Baru Bangi di Bangi Gateway Shopping Complex. Alhamdulillah..ramai yang datang memberi sokongan pada hari tersebut… terharu kami di JelitaSARA kerana sambutan yang di berikan amatlah luarbiasa! Pelbagai aktiviti di adakan sempena Grand Opening JS BAngi Gateway…antaranya ialah Cabutan Bertuah, Demo Cara pemakaian shawl, candy buffet, kambing golek special frm Melaka! memang meriah sangat!

Jutaan terima kasih kepada semua wakil media, JelitaSARA Fans, rakan-rakan niaga, rakan-rakan, dan ahli keluarga terdekat yang sudi datang dan memeriahkan lagi suasana pembukaan.

Special thanks to Dear Azalia for the luvly Candy Buffet, Pihak AI Media Network – for the Video Coverage, Media from Berita Harian, Harian Metro, pihak Media Prima, Media Agency-Design Poto, dan Wakil Majalah dari Hijab Fesyen yang sudi membuat liputan sepanjangan upacara Grand Opening Butik Tudung JelitaSARA.

Halatuju JElitaSARA tahun 2014 pasti akan lebih mencabar dengan pembukaan butik ke-2 ini malah akan lebih memeriahkan lagi industri dunia fesyen tudung! Harap JelitaSARA fans akan lebih selesa membeli di Bangi Gateway dan dapat menampung permintaan di Kawasan lembah kelang.

Semoga Butik TUdung JelitaSARA di Bangi Gateway menjadi satu penanda aras untuk JelitaSARA membuka cawangan butik tudung yang seterusnya di kawasan-kawasan ‘panas’ di masa hadapan! 🙂

Doakan Kejayaan JelitaSARA moga berterusan AMIN>.. 🙂

JelitaSARA on Media

Harian Metro

harian metro

Berita Harian 31/12/13

beritaharian

Koleksi Foto..

founder JS perasmian press conference

Facebook Comments Box

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *