BERITA TERBARU

POST TERBARU

KOLESI TERBARU JELITASARA -PRE RAYA 2019

JELITASARA BOSSKU BIRTHDAY¬†🎉🎉

Alhamdulillah, tahun ini genap 41 tahun Bossku ūüôā .
Sara doakan semoga Bigboss dipanjangkan umur dalam kebaikan, dimurahkan rezeki yang halal & diberikan kesihatan yang berpanjangan.
Bersempena BOSSKU BIRTHDAY hari ni, Boss Sara mendapat inspirasi untuk keluarkan beberapa koleksi baru untuk fans JELITASARA semua, ni dikira PRE RAYA lah ūüôā

Okey, apa koleksi yang ada ? Jom Sara tunjuk …


Koleksi ni diberi nama SARA NELLYSA . Terdapat 20 warna yang cantik dan didatangkan dengan perincian beads yang simple tapi masih lagi kelihatan Exclusive. Material pula sangat berkualiti tinggi iaitu material high quality chiffon. Sara Nellysa ni dikategori kan sebagai tudung semi instant. Kesayangan Sara boleh gayakan dengan pelbagai style tau . Harga berpatutan, hanya RM59 sahaja .






Ini pula koleksi Inner Sercope dimana didatangkan dengan 9 warna bagi dewasa dan 6 warna bagi kanak-kanak. Material yang digunakan sangat berkualiti iaitu Cotton Stretchable. Apa yang best nya , korang yang pakai inner ni tidak akan hadapi masalah sakit telinga ke, panas ke, dan lain-lain. Inner sercope ni memang terletak elok je nanti. Harga yang ditawarkan sangat berbaloi iaitu RM15 sahaja.

Korang boleh dapatkan KOLEKSI TERBARU di :

Website : http://www.jelitasara.com/onlineshop/

Untuk info lanjut, follow social media kami di

Facebook
https://www.facebook.com/jelitasara/

Instagram
https://www.instagram.com/jelitasara/

ADAKAH KITA MASIH BERPELUANG UNTUK BERTEMU RAMADHAN KALI INI… APAKAH PERSIAPAN KITA ???


“Ku mengharapkan Ramadhan, Kali ini penuh makna”
“Agar dapat kulalui, Dengan sempurna”

Setiap kali masuk nya bulan Ramadhan, bulan mulia bagi umat Islam, pasti semua corong radio akan pasang lagu-lagu Islamik.¬†Lagu “Harapan Ramadhan” paling kerap diputarkan bila masuk nya bulan mulia ini.
Sekarang, bukan soal lagu yang ingin dikongsikan, tetapi persediaan kita menyambut hari mulia ini. Adakah kita sudah bersedia ?

Apa itu puasa ? Puasa iaitu menahan diri dari lapar dan dahaga, juga perkara yang membatalkan puasa dari terbit fajar hingga Maghrib.
Lelaki atau perempuan bujang, yang menetap jauh dari keluarga tercinta, persediaan anda mungkin lebih ringan dan mudah jika dibandingkan dengan mereka yang sudah mempunyai keluarga. Mereka yang bujang ini hanya perlu fikirkan keperluan sendiri dan mereka masih mampu mengawal perbelanjaan harian berbanding dengan lelaki atau perempuan yang sudah berkahwin.
Persediaan awal dan perancangan haruslah dilakukan untuk menggelakkan daripada berlakunya pembaziran.
Sedar atau tidak, perbelanjaan semasa bulan Ramadhan lebih besar berbanding sebelum bermulanya puasa kerana nafsu ketika itu lebih besar terutamanya semasa berjalan untuk membeli makanan sewaktu berbuka.

Apa sebenarnya kelebihan bulan ramadhan ?
Kita wajib tahu apa kelebihan bulan ramadhan suapaya nanti anda berasa betapa ruginya orang-orang Islam yang tidak bersiap sedia untuk menghadapi bulan ramadhan.

Kelebihan Bulan Ramadhan :

  • Pintu Rahmat dibuka sepuluh malam pertama.
  • Pintu keampunan dibuka sepuluh¬† malam kedua.
  • Umat Islam yang terpilih akan diberi perlepasan daripada api neraka Allah SWT.
  • Terdapat malam Lailatula Qadar iaitu malam yang lebih baik daripada malam seribu bulan.
  • Bermula sahaja maghrib di Bulan Ramadhan, pintu langit dibuka luas dan waktu ini sangatlah¬†mustajab¬†untuk¬†berdoa.
  • Pahala dilipat gandakan setiap amal soleh sekurang-kurangnya 70 kali ganda dan banyak lagi.

Tetapi, sayangnya, bukan semua orang-orang Islam yang akan mendapatkan kelebihan di tersebut.
4 golongan orang yang terkecuali daripada segala kelebihan bulan Ramadhan di atas adalah :

1. Golongan yang derhaka kepada ibu bapa
2. Golongan yang ketagih arak
3. Golongan yang bermusuhan sesama Islam
4. Golongan yang memutuskan silaturrahim

Selama bertahun-tahun kita melalui bulan Ramadhan, pernah tak kita terfikir kenapa momentum ibadah yang kita lakukan didalam bulan Ramadhan, kita tidak lakukan secara berterusan selepas Ramadhan berakhir ?

Contoh :
“Berapa ramai orang yang boleh mendirikan solat Isyak berjemaah di masjid pada bulan Ramadan dan berhenti¬† ¬† ¬† ¬† ¬† melakukannya selepas Ramadan berakhir”
Kenapa dan mengapa kita tidak teruskan perubahan ini meskipun berakhirnya Ramadhan ?
Umum nya, manusia suka memulakan perubahan apabila sesuatu peristiwa berlaku. Benar kan ?

Contohnya,

‚ÄúSaya akan mulakan Qiamullail apabila masuk 10 malam terakhir‚ÄĚ

‚ÄúSaya akan mula membaca Al-quran apabila Ramadan tiba‚ÄĚ

‚ÄúSaya akan solat awal waktu pada bulan Ramadhan‚ÄĚ

Pemikiran sebegini tidak akan membawa sebarang perubahan seandainya kita melakukan sesuatu disebabkan ransangan sekeliling semata-mata. Sebab bulan Ramadan, sebab Lailatul Qadar dan bukan dengan kefahaman kita mengenai hikmah Ramadhan dan Lailatul Qadar itu sendiri.
Jika keadaan ini masih berterusan, kita sebenar nya belum bersedia untuk menghadapi Ramadhan. Kita hanya ikut sahaja dan mengharapkan perubahan berlaku. Tetapi, malang seribu kali malang, perubahan itu tidak berlaku atau berlaku tetapi hanya sementara.

Pernah tak kita terdetik untuk jadikan Ramadhan yang bakal ini sebagai tempat untuk kita lakukan perubahan atau transformasi dalam hidup kita ?
Jom amalkan 6 tips ini agar Ramadhan yang bakal datang ini berjaya tingkatkan kualiti diri dan membawa perubahan yang positif

Tip 1– Buat Ramadhan ‚ÄėCount Down‚Äô
Contoh nya kita letakkan kalendar “Count Down” Ramadhan di tempat yang terbuka seperti ruang tamu. Selain itu, kita sentiasa bercakap soal Ramadhan dengan orang sekeliling atau mengingatkan kawan-kawan di media social tentang kehadiran Ramadhan.

Tip 2–¬†Memahami hikmah di sebalik Ramadhan
Antara cara lain yang boleh kita buat ialah memahami apa hikmah Ramadhan. Dengan cara ini boleh tingkatkan semangat kita untuk bertemu dengan bulan Ramadhan. Fahami apa hikmah berpuasa, kenapa ibadah tarawih hanya wujud di bulan Ramadhan.

Tip 3–¬†Rancang Ramadhan kita
Tetapkan perancangan seperti berapa kali qiamullail kita dalam seminggu, siapa yang akan dijemput untuk berbuka puasa, rancang bajet perbelanjaan untuk beli barang dapur , dan sebagainya. Dengan ada nya perancangan, kita akan tahu sasaran yang kita ingin capai.

Tip 4–¬†Bersedia dengan sebarang kemungkinan
Pastikan ibadah kita di bulan puasa tidak terganggu oleh apa-apa aktiviti yang berlaku sepanjang Ramadhan.
Contohnya, kebiasaan di akhir Ramadhan umat Islam akan sibuk dengan persiapan hari raya seperti mencari baju raya, sibuk menyiapkan kuih muih dan sebagai nya. Disebabkan itu, ada baiknya kita membuat persiapan raya sebelum Ramadan. Kita akan rugi sekiranya kita sia-sia kan ibadah pada bulan Ramadhan semata memfokuskan pada persiapan raya terutama akhir-akhir Ramadhan. Sesungguh nya akhir Ramadhan adalah malam yang lebih baik dari seribu bulan.

Tip 5–¬†Aktifkan persediaan rohani
Para wanita, adakah anda sudah ganti puasa ?
Sudahkan kita menghayati puasa-puasa sunat, bersedekah, perbanyakkan bacaan al-quran . Adalah lebih baik seandainya kita memperbaiki bacaan al-quran kita sebelum masukkan nya bulan Ramadhan. Sebelum Ramdhan, Nabi Muhammad SAW dan para sahabat memperbanyakkan puasa dibulan Rejab dan Syaaban.  Ibadah ini dibuat supaya mereka lebih bersedia menghadapi Ramadan.

Tip 6– Ucapkan selamat tinggal untuk tabiat buruk
Tanya diri sendiri, apa tabiat buruk dalam diri kita ? Adakah sering lewatkan solat ? Adakah sering mengumpat? Berubah lah sebelum masuk nya bulan yang mulia ini. Jika sebelum ini kita sering lewatkan solat, maka solat lah di awal waktu. Jika selama ini mulut kita sering mengeluarkan kata-kata yang tidak elok, maka tahan lah diri anda daripada mengeluarkan kata -kata yang boleh melukakan hati orang. Perbanykkan diri anda dengan membaca buku-buku berfaedah yang boleh memotivasikan diri untuk menempuhi Ramadhan.

Tanya pada diri anda, adakah anda sudah bersedia menghadapi bulan Ramadhan yang bakal tiba ini? Sejauh mana persediaan yang sudah anda lakukan? Tepuk dada, tanya hati.
Kita hanya bertemu bulan yang mulia ini setahun sekali dalam hidup. Terdapat banyak rahmat Allah, keampunan-Nya dan pembebasan daripada api neraka seandainya kita bersungguh menghayati nya . Maka rebut lah peluang untuk kita kumpul sebanyak mungkin pahala.

Selamat menyambut bulan mulia yang akan tiba nanti ūüôā

 

INI LAH KEISTIMEWAAN BULAN REJAB YANG MEMBAWA ORANG MASUK SYURGA ……


Hari, minggu, bulan silih berganti dan tahun menjelang tahun. Masa berjalan dan berlalu dengan pantas. Kita sedang mengembara menuju matlamat terakhir yang kekal abadi tanpa mengira siapa kita. Dalam peredaran masa yang pantas ini, sekarang kita telah berada dalam bulan Rejab 1440 Hijrah.

Memasuki bulan Rejab bermakna kita semakin hampir ke bulan Ramadhan. Apabila memasuki bulan ini, kita disuruh membanyakkan berdoa yang bermaksud: ‚ÄúYa Allah Ya Tuhan-ku, berkatilah kami pada bulan Rejab dan Syaaban serta sampaikanlah (hidupkan) kami sehingga ke bulan Ramadan.‚ÄĚ (Riwayat Baihaqi)

Antara 6 peristiwa penting dalam bulan Rejab adalah :
1- Hijrah pertama dalam Islam
Hijrah pertama ke Habsyah berlaku pada tahun ke-5 kenabian Rasulullah s.a.w atau pada tahun 615M. Baginda memerintahkan untuk berhijrah kerana tekanan dan ancaman musuh Islam kepada Baginda sendiri dan umat islam ketika itu.

Walaupun Hijrah itu hanya melibatkan seramai 14 orang sahaja, tetapi ia sebagai satu usaha terpenting Baginda untuk menyelamatkan iman umat Islam daripada terjejas kerana ditekan dan kebanyakan mereka diseksa.

Rasulullah s.a.w sebenarnya sangat bimbang jika pengikut Baginda kembali kepada ajaran asal akibat tidak tahan dengan ancaman dan tentangan yang mereka alami. Tambahan lagi jumlah penganut Islam ketika itu masih belum ramai dan belum kuat sepenuhnya.
Selain itu, penghijrahan itu juga sebagai satu usaha dalam menyebarkan Islam di Mekah dan tempat-tempat lain.

2- Israk dan Mikraj 
Ringkasnya, Israk Mikraj merupakan perjalanan Rasululalh S.A.W yang bermula dari Masjidil Haram menuju Masjid al-Aqsa di Baitul Maqdis.
Israk Mikraj juga itu merupakan cara Allah ‚Äėmenghiburkan‚Äô Rasulullah s.a.w yang pada tahun sama kehilangan isteri kesayangannya iaitu Khadijah binti Khuwailid dan bapa saudara Baginda yang paling rapat, Abu Thalib.

Bahkan pada ketika itu juga Baginda melalui tentangan yang sangat hebat dalam usaha dakwah baginda menyebarkan Islam.

Terdapat banyak hikmah dalam perjalanan Rasulullah dalam seharian semalam yang ajaib itu. Antara yang terpenting dalam peristiwa ini adalah bermulanya perintah solat fardu lima kali sehari semalam yang diperintah oleh Allah kepada umat Islam melalui Baginda s.a.w.

Rasulullah juga ditunjukkan akan tempat dan pembalasan bagi dosa-dosa semasa hidup di dunia. Sesunguhnya Israk Mikraj mempunyai kisah tersendiri yang sangat panjang, istimewa dan menginsafkan.

3- Peperangan Tabuk 
Peperangan ini berlaku pada tahun ke-9H dan menandakan penguasaan Islam sepenuhnya ke atas Semenanjung Tanah Arab kerana wilayah Tabuk terletak di kawasan paling utara semenanjung itu.

Peperangan ini diketuai oleh Rasulullah s.a.w dan merupakan peperangan terakhir baginda. Peperangan ini dimenangi oleh Islam tanpa pertumpahan darah kerana kegerunan pasukan musuh yang menawarkan perdamaian dalam peristiwa itu.

Perang ini sebenarnya menguji kekuatan dan semangat umat Islam dalam mempertahankan keimanan dan maruah agama Islam

4- Pembebasan dan kejatuhan Baitul Maqdis 
Baitul Maqdis mula dibuka semasa pemerintahan Khalifah Saidina Umar bin al-Khattab dan berjaya mempertahankan kota suci ketiga itu selama 500 tahun.

Namun, kota itu ditawan kembali oleh musuh Islam dan memerintahnya selama 50 tahun, sebelum Salahuddin al-Ayubi merampas semula kota itu pada 27 Rejab 58H.

Panglima Salahudin al-Ayyubi bersama-sama pasukan kaum Muslimin mengepung dan membebaskan kota al-Quds yang telah lama dikuasai oleh pasukan Salib itu.
Dengan kejayaan itu, umat Islam akhirnya kembali hidup di bawah pemerintahan Islam selepas beberapa puluh tahun di bawah belenggu penjajahan Kristian.

5- Lahir nya Imam Syafie 
Imam Syafie adalah seorang tokoh yang diumpamakan sebagai permata bagi umat Islam. Beliau dilahirkan pada 150H, bersamaan 767M di Gaza, Palestin.

Imam Syafie merupakan salah seorang daripada imam mazhab yang empat dan kehebatan memang tidak boleh disangkalkan lagi. Peningalan beliau yang paling berharga adalah kitab hasil karyanya, iaitu al-Umm.

Kebijaksanaan Iman Syafie dalam bidang keilmuan sangat dikagumi oleh semua orang termasuk guru-gurunya sendiri. Imam Ahmad bin Hanbal pernah berkata;
‚ÄúImam Syafie itu ibarat matahari bagi dunia.‚ÄĚ

6- Penghapusan sistem Khalifah 
Selepas 760 tahun pembebasan wilayah Baitul Maqdis pada 28 Rejab 1342H atau pada 3 Mac 1924, sistem khalifah akhirnya dimusnahkan oleh seorang pemerintah sekular di Turki bernama Mustafa Kamal Pasha Atartuk.

Kesannya, konsep pemerintahan yang dibentuk oleh Rasulullah s.a.w telah hilang dan wilayah Baitul Maqdis jatuh semula kepada musuh Islam.
Bahkan pemerintahan secara berkhalifah diganti dengan cara ideologi Kapitalisme-Sekularisme yang menjurus ke arah kebaratan iaitu pemerintahan Republik.

Pelbagai perubahan dilakukan sehingga membawa kepada penghinaan kepada agama Islam, bahkan umat Islam yang berada dalam satu wilayah kekuasaan pemerintahan telah terpecah.
Wilayah Islam juga dipecahkan menjadi negeri-negeri kecil sebagai memenuhi konsep nasionalisme.

KELEBIHAN BULAN REJAB 
1. Hendaklah kamu memuliakan bulan Rejab, nescaya Allah memuliakan kamu dengan seribu kemuliaan di hari Qiamat.

2. Bulan Rejab bulan Allah, bulan Sya’ban bulanku, dan bulan Ramadhan bulan umatku.

3. Kemuliaan Rejab dengan malam Isra’ Mi’rajnya, Sya’ban dengan malam nisfunya, dan Ramadhan dengan Lailatul-Qadarnya.

4. Puasa sehari dalam bulan Rejab mendapat syurga yang tertinggi (Firdaus). Puasa dua hari dilipatgandakan pahalanya.

5. Puasa 3 hari pada bulan Rejab, dijadikan parit yang panjang yang menghalangnya ke neraka (panjangnya setahun perjalanan).

6. Puasa 7 hari pada bulan Rejab, ditutup daripadanya 7 pintu neraka.

7. Puasa 16 hari pada bulan Rejab akan dapat melihat wajah Allah di dalam syurga, dan menjadi orang yang pertama menziarahi Allah dalam syurga.

8. Kelebihan bulan Rejab dari segala bulan ialah seperti kelebihan Al-Quran ke atas semua kalam (perkataan).

9. Puasa sehari dalam bulan Rejab seumpama puasa empat puluh tahun dan diberi minum air dari syurga.

10. Bulan Rejab Syahrullah (bulan Allah), diampunkan dosa orang-orang yang meminta ampun dan bertaubat kepada-Nya. Puasa dalam bulan Rejab, wajib bagi yang berpuasa itu:

a. Diampunkan dosa-dosanya yang lalu.

b. Dipelihara Allah umurnya yang tinggal.

c. Terlepas daripada dahaga di akhirat.

11. Puasa pada awal Rejab, pertengahannya dan pada akhirnya, seperti puasa sebulan pahalanya.

12. Siapa bersedekah dalam bulan Rejab, seperti bersedekah seribu dinar, dituliskan kepadanya pada setiap helai bulu roma jasadnya seribu kebajikan, diangkat seribu darjah, dihapus seribu kejahatan.

Semoga ALLAH berikan kepada kita taufiq dan hidayah untuk beribadah pada malam-malam tersebut, dan diterima segala amal ibadah kita.

 

 

ALHAMDULILLAH HIDUP SAYA LEBIH TENANG SELEPAS SAYA AMALKAN SUNNAH INI…….

 

Kita sebagai manusia mesti tak lari daripada melakukan kesilapan kan. Kadang-kadang kesilapan yang kita buat tu kita sedar, kadang-kadang kita tak sedar pun. Perbuatan yang tidak elok seperti imaginasi kotor, mengumpat, membawang, adalah antara penyebab mengapa kita selalunya semakin jauh dengan Allah SWT. Tetapi, sudah menjadi lumrah manusia tak lari dari kesilapan dan sesungguhnya Allah selalu membuka pintu taubat kepada kita semua supaya kita dapat meneruskan perjalanan menuju ke akhirat dengan lebih berkat.

Alangkah bagus nya jika kita selalu menjaga 7 Sunnah ini setiap hari dalam kehidupan seharian kita. Insyallah kita mesti terhindar daripada melakukan kesilapan atau lalai.

PERTAMA
Tahajjud, kerana kemuliaan seorang mukmin terletak pada tahajjudnya. Pastinya doa mudah termakbul dan menjadikan kita semakin hampir dengan Allah. Sebaik-baiknya dilakukan pada waktu satu pertiga malam(kira-kira jam 3 pagi) hingga ke fajar.

KEDUA
Membaca Al-Qur’an
sebelum terbit matahari, alangkah baiknya sebelum mata melihat dunia, sebaiknya mata membaca Al-Qur’an terlebih dahulu dengan penuh pemahaman. Sekurang nya bacalah ayat 3Qul atau ayat kursi jika sibuk atau tidak sempat.

KETIGA
Jangan tinggalkan masjid terutama di waktu subuh. Sebelum melangkah kemana pun langkahkan kaki ke masjid, kerana masjid merupakan pusat keberkahan, bukan kerana panggilan muadzin tetapi panggilan Allah yang mencari orang beriman untuk memakmurkan masjid Allah.

KEEMPAT
Jaga solat dhuha
, kerana kunci rezeki terletak pada solat dhuha. Yakinlah, kesan solat dhuha sangat dasyat dalam mendatangkan rezeki. Solat sunat dhuha dilakukan apabila matahari telah naik pada waktu pagi sekadar satu galah tingginya. Iaitu sekitar 20-30 minit selepas terbit matahari.

KELIMA
Jaga sedekah
setiap hari. Allah sangat menyukai orang yang suka bersedekah, dan malaikat Allah selalu mendoakan kepada orang yang bersedekah setiap hari. Percayalah, sedekah yang diberikan akan dibalas oleh Allah berlipat kali ganda.

KEENAM
Jaga wudhu’
terus menerus kerana Allah menyayangi hamba yang berwudhu’.
Kata khalifah Ali bin Abu Thalib, ‚ÄúOrang yang selalu berwudhu’ sentiasa ia akan merasa selalu solat walau ia sedang tidak solat, dan dijaga oleh malaikat dengan dua doa, ampuni dosa dan sayangi dia ya Allah‚ÄĚ.

KETUJUH
Amalkan istighfar
setiap saat. Dengan istighfar masalah yang terjadi kerana dosa kita akan dijauhkan oleh Allah. Zikir adalah bukti syukur kita kepada Allah. Bila kita kurang bersyukur, maka kita kurang berzikir. Zikir juga merupakan makanan rohani yang paling bergizi, dan dengan zikir berbagai kejahatan dapat dielakkan sehingga jauhlah umat manusia dari sifat-sifat yang tidak baik.

Jom kita share ilmu ini agar dapat dimanfaatkan oleh semua orang ūüôā

TUDUNG INSTANT 2019 – JELITASARA

‘Sebelum ni saya selalu kena adjust tudung, lilit banyak kali, tetapi lepas gayakan koleksi tudung dari JELITASARA, saya dah tak perlu ambil masa yang lama untuk bersiap ‘ ‘Bila pakai je, terus nampak terletak dan flowy je’
– Customer Puan Aminah

Jom kita tengok koleksi apa yang memudahkan urusan Puan Aminah ni ūüôā


   Hazel Kate merupakan antara koleksi yang paling laju je stock habis. Tiap kali launching , mesti semua warna akan SOLD OUT. Mana tak nya, koleksi ni merupakan koleksi favourite semua wanita . Tinggal sarung je, dah terletak cantik gitu. Untuk keluaran Hazel Kate kali ni, ada sedikit kelainan tau. Dibahagian atas ada sedikit pleated yang membuatkan si pemakai lebih anggun beserta dengan perincian batu yang cantik.

HAZEL KATE (FULLY INSTANT)
Material : Bubble Chiffon
Price : RM99
Colour : 6 colours available

 

       

Koleksi¬† ini boleh dijadikan salah satu koleksi yang boleh digayakan pada hari raya nanti tau . Sangat sweet design yang dikeluarkan . Kali ini, ada 3layer disebelah kanan, menampakkan lagi exclusive. Yang paling best, bila sarung je, dah tak perlu susah nak ejas apa2 . Cuma perlu ejas kelabuhan sahaja ūüôā

SARA CAMILLE (FULLY INSTANT)
Material : Bubble & Printed Chiffon
Price : RM85
Colour : 7 colours available

           Ha, yg ni memang kalau pakai, orang sebelah confirm jeling je selalu !
Tak percaya ? Grab lah satu skrg ūüôā

SARA FREYA (FULLY INSTANT)
Material : Cotton Strechable
Price : RM69(M), RM79(L)
Colour : 7 colours available

 

       

Apa yang best nya  ni, ianya didatangkan dengan inner tau. Untuk koleksi ni anda tak perlu fikir nak match dengan inner yg mana, tak perlu risau inner hilang ke apa . Korang perlu sarung dan lilit sahaja , sangat senang dan yang pasti meletopss gitu !

SARA IRIS INSTANT 
Material : Georgette + Inner
Price : RM59
Colour : 6 colours available

 

Korang boleh dapatkan KOLEKSI TERBARU di :

Website : http://www.jelitasara.com/onlineshop/

Untuk info lanjut, follow social media kami di

Facebook
https://www.facebook.com/jelitasara/

Instagram
https://www.instagram.com/jelitasara/